بازاریابی و فروش محصولات و خدمات کسب و کارها و صنایع ساختمان

بازاریابی یعنی شناخت نیاز و خواسته های  مردم. بازارایابی در فروش خلاصه نمیشود و فروش میتواند بخش کوچکی از بازاریابی باشد. بازاریابی یک سری فعالیت است که به فروش منتهی میشود. ولی ملاک موفق بودن آن فروش است. در واقع بازاریابی همانند یک کوه یخ است و قسمت اعظم آن در زیر آب و فروش همانند آن قسمت است که از آب بیرون است.

بازاریابی فرآیند جذب افراد به محصولات و خدمات ماست که باید به فروش منتهی شود. زمانه عوض شده. در قدیم یک بازار یاب با در دست داشتن یک کاتالوگ به جاهای مختلف سر میزد و از مردم میخواست که از او خرید کنند. هر چند هنوز برخی بر این باور باشند. ولی درواقع ما در بازاریابی سه قسمت اصلی داریم  که شامل هدف،راهبرد و برنامه ریزی است که با هدف گذاری بصورت هوشمندانه باعث ایجاد تعادل بین نیاز جامعه و خدمات و محصولات میشویم و در راهبرد روشهای رسیدن به هدف را ترسیم میکنیم و با برنامه ریزی راهبردهارا به برنامه های مورد نظرمون تبدیل میکنیم.

ما با بررسی بازار ،افرادی که  با محصولات و خدماتمان نیاز مشترک دارند را شناسایی کرده و انها باید را تبدیل به مشتری میکنیم. تیم متخصص ما با تحلیل رقبای بازار و مشتریان و محصولات و خدمات آنها، تدوین بوم کسب و کار و ارزش گذاری برای مشتربان، بهبود فرآیندهای کسب و کار و استفاده از انواع روشهای بازاریابی و فروش و کمپینهای تبلیغاتی باعث ایجاد موفقیت و رشد وفروش برند شما میشود.