طراحی وب سایت

امروزه داشتن یک وب سایت برای معرفی کسب و کار، امری الزامی و اجتناب ناپذیر است، چرا که هویت و ویترین هر کسب و کاری وب سایت آن می باشد. شما در وب سایت به معرفی کسب و کار، مزایای رقابتی، تیم کاری خود، پل های ارتباطی، هدف و … می پردازید. لازم به ذکر است که 81 درصد افراد قبل از اقدام به خرید، مشاغل و خدمات آنلاین را جستجو می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند. در صورتی که کسب و کاری دارای وب سایت نباشد، این فرصت و سهم خود را از فضای وب از دست می دهد.

وب سایت هویت بین المللی یک کسب و کار است، چرا که هر شخصی از هر نقطه ای از دنیا می تواند کسب و کار شما و خدمات آن را مشاهده کند. با داشتن یک وب سایت، شما می توانید، تمامی خدمات خود را در هر ثانیه ای از شبانه روز  و بدون هیچ تعطیلی ای به مخاطب خود ارائه کنید. وب سایت در حقیقت همان فروشگاه فیزیکی شما با کمترین هزینه بدون نیاز به پرداخت اجاره بها و هزینه های جانبی می باشد.

با داشتن یک وب سایت قدرتمند، در زمان و ارتباط با مشتریان خود صرفه جویی کرده و از مشتریان و سود بیشتر بهره‌مند شوید. وب سایت در حقیقت اعتبار شما را تضمین می کند که بهترین راه حل برای جذب مشتری می باشد. مشتریان قرن 21 شکاک هستند و در یک نظرسنجی معتبر 56 درصد مردم نظر داده اند که به یک تجارت، بدون داشتن وب سایت اعتماد نمی کنند.

وب سایت ها انواع مختلفی دارند که در یک دسته بندی کلی می توان به دو نوع ایستا و پویا تقسیم بندی کرد. در وب سایت ایستا، قابلیت تغییر محتوا وجود ندارد ولی در وب سایت های پویا با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، می توانید تک تک قسمت های وب سایت خود را تغییر دهید. در صورتی که جشنواره ای داشته باشید یا محصول خاصی را هدف بازاریابی خود قرار داده اید، می توانید از لندینگ پیج یا صفحه فرود استفاده کنید که در تبلیغات در سایت های دیگر، مشتریان شما به این صفحه ارجاع پیدا کنند.

نکته مهم پس از داشتن یک وب سایت، سئو یا دیده شدن در موتورهای جستجو است که بر اساس استانداردهای بین المللی انجام می شود تا وب سایت در یک بازه مشخص، بر اساس کلمات کلیدی هدف به صفحات اول موتورهای جستجو برسد.

ما با تیم فنی و متخصص خود آماده مشاوره جهت طراحی و اجرای انواع وب سایت ها و صفحات استاتیک و داینامیک و لندینگ پیج در قالب سایت های کاتالوگی و فروشگاهی، مدیریت وب سایت، راه اندازی ابـزارهای مورد نیاز سئو در گـوگـل و خدمات سئو داخلی و خارجی سایت با هزینه های مناسب کسب و کار شما می باشیم.