هویت سازی در برندهای صنعت ساختمان

برندها هم مثل انسانها هویت دارند. بیشتر مردم فکر میکنند لوگو تنها جزء هویت برند است که طرز فکر اشتباهی است. هویت برند یعنی برداشت و درک مخاطب از شما. هویت سازی زمانی شکل میگیرد که مخاطب شما لوگوی شما را ببیند و سپس تبلیغات شمارا ببیند و در تمامی صفحات اجتماعی و وب سایتها و بسترهای محتوایی شمارا ببیند بصورتیکه شما در ذهن مخاطب شکل گرفته و ثبت شود.

پس علاوه بر المانهای نام برند، لوگو، شعار برند، گرافیک و پالتهای زنگ و اوای برند و … ما با ثبت نام در شبکه های اجتماعی و بسترهای نشر محتوا میتوانیم به برند خودمان در این پلتفرمها هویت ببخشیم تا تمامی مخاطبین این پلتفرمها با برند ما آشنا شوند.

علاوه بر این موارد، سایت هم نقش مهمی در برندسازی ایفا میکند که اولین قدم در راستای هویت سازی آن انتخاب نام و دامنه مناسب است. سایت میتواند ویترین اصلی برند شما بصورت بین المللی باشد.

تیم تخصصی ما با اشراف کامل به تمامی این پلتفرمها و بسترهای نشر و ثبت نام و هویت سازی در این موارد میتواند به طور حرفه ای در راستای هویت سازی برند شما قدم برداشته تا مخاطبین تمامی این پلتفرمها با برند شما آشنا شده و اسم برند شما را بشنوند.