قیمت و خرید درب ضد سرقت آپارتمانی و خانه ویلایی چوبی رنگ قهوه ای کرم سفید قهوه ای سوخته لمینت لولا محور شیک ضد آب پلی وود درب ضد سرقت در قم

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات در زمینه درب ضد سرقت هوشمند بپردازیم. این محصول که توسط شرکت فناوران پویا در شهر قم تولید و عرضه می شود، دارای ویژگی های منحصر به فرد و امنیت بالایی است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این درب هوشمند آشنا شوید.

چه کسانی نیاز به درب ضد سرقت هوشمند دارند؟

درب ضد سرقت هوشمند یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال افزایش امنیت خانه، مغازه، دفتر کار یا هر مکان دیگری هستند. این درب با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، قادر است به شناسایی صاحب خانه یا مجوز دسترسی دارندگان به مکان مورد نظر باشد و در صورت تشخیص هرگونه تلاش نفوذ یا سرقت، اقدامات لازم را انجام دهد. بعضی از ویژگی های درب ضد سرقت هوشمند عبارتند از:

  • قفل الکترونیکی با رمز عبور، کارت، اثر انگشت، چهره یا عینک هوشمند
  • دوربین مخفی با قابلیت ضبط تصاویر و فیلم
  • سنسور حرکت، شوک، دود، گاز و آتش
  • بلندگو و میکروفون برای ارتباط صوتی با خارج
  • الارم و چراغ قوه برای هشدار دادن به محیط
  • اتصال به اینترنت و اپلیکیشن موبایل برای کنترل و مانیتورینگ از راه دور

چه مزایایی برای خرید درب ضد سرقت هوشمند وجود دارد؟

خرید درب ضد سرقت هوشمند به شما فواید زیر را می دهد:

  • احساس آرامش و اطمینان در محل سکونت یا کار
  • جلوگیری از وقوع خسارات ناشی از سرقت، حادثه یا حمله
  • صرفه جویی در هزینه های نگهبانی و بیمه
  • افزایش ارزش خانه یا مغازه در بازار
  • به روز بودن با جدیدترین فناوری های روز

صنایع چوب مهریز یک مرکز تخصصی تولید و توزیع انواع درب های ساختمان های مسکونی است. این شرکت در زمینه تولید درب های ضد سرقت، درب های داخلی، درب ضد حریق، درب لابی، انواع یراق آلات و سایر صنایع چوبی و صنایع دستی چوبی فعالیت می کند.
درب های ضد سرقت صنایع چوب مهریز در کلاس های درجه 1، نرمال و اکونومی تولید و توزیع می شود.
درب های داخلی صنایع چوب مهریز در انواع درب های MDF برجسته، MDF قاب دار، MDF منبتی، MDF شیشه خور، MDF روکش چوب، درب های 100 درصد ضد آب، پلی وود، درب های MDF روکش مصنوعی شامل درب های PVC، درب های HDF، درب های ABS و درب های تمام چوب تولید و توزیع می گردد.
همچنین این مجموعه در زمینه تولید انواع درب های ضد حریق، درب های لابی نیز فعالیت می کند. درب های لابی این مجموعه در قالب درب های لابی ضد سرقت و درب های لابی تمام چوب می باشد.
از تولیدات دیگر صنایع چوب مهریز می توان به تولید و توزیع انواع یراق آلات برای درب های فوق نام برد که در قالب یراق آلات هوشمند و یراق آلات غیر هوشمند می باشد. اگر شما هم قصد خرید و استعلام قیمت انواع درب های ضد سرقت، درب های داخلی، درب های MDF، درب های ضد اب و پلی وود، درب های چوبی، درب ضد حریق، درب لابی و انواع یراق آلات را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت درب کارخانه را از ما دریافت کنید.
صنایع چوب مهریز تامین کننده انواع درب های ورودی و داخلی ساختمان های مسکونی در قالب انبوه سازی و پروژه های کوچک مسکونی بوده و آمادگی همکاری با انواع شرکت های ساختمانی، انبوه سازان، مهندسان، مجریان ساخت ساختمان، پیمانکاران و سایر ذینفعان این حوزه می باشد.
کارخانه و فروشگاه مرکزی صنایع چوب مهریز در استان قم بوده و این شرکت آمادگی تولید و ارسال کلیه درب ها و صنایع چوبی را به تمامی استان های کشور دارا می باشد.